Corona Renderer

Corona Renderer – це сучасний високопродуктивний (не) упереджений фотореалістичний рендерінг

Corona RendererПро Корону

Corona Renderer – це сучасний високопродуктивний (не) упереджений фотореалістичний рендерінг, доступний для Autodesk 3ds Max, MAXON Cinema 4D та як окремий додаток.
Розвиток Corona Renderer розпочався ще в 2009 році як сольний студентський проект Ондржея Карліка в Чеському технічному університеті в Празі.

Альфа-Банк [CPL] UA

З того часу Корона перетворилася на повний комерційний проект, після того, як Ондржей створив компанію разом з колишнім художником CG Адамом Хотовим та Ярославом Кржеванеком , доцентом та науковим співробітником Карлового університету в Празі. У серпні 2017 року компанія увійшла до групи Chaos Group, що дозволило подальше розширення та зростання.

Незважаючи на молодий вік, Corona Renderer став готовим до виробництва рендером, здатним створити високоякісні результати.

Corona – це набір для розробки програмного забезпечення, розроблений компанією Corona Labs Inc. в середині 2009 року, який дозволяє програмістам створювати 2D мобільні додатки для iOS, Android та Kindle, настільні додатки для Windows та OS X, а також підключені телевізійні програми для Apple TV, Fire ТБ та Android TV.

Для створення графічних додатків Corona використовує інтегрований Lua, розкладений поверх C / OpenGL. Програмне забезпечення має два режими роботи: Corona Simulator та Corona Native. За допомогою Corona Simulator програми створюються безпосередньо з Corona Simulator. Corona Native дозволяє інтегрувати свій код і активи Lua в проект Xcode або Android Studio, щоб створити додаток і включити в нього функції.

Рендеринг

Рéндеринг, комп’ютерна візуалізація (англ. rendering — візуалізація, проявлення, відмальовування, подання) — в комп’ютерній графіці — це процес отримання зображення за моделлю з допомогою комп’ютерної програми. Тут модель — це опис тривимірних об’єктів (3D, 3Д) на певній мові програмування і у вигляді структури даних. Такий опис може містити геометричні дані, положення точки спостерігача, інформацію про освітлення. А зображення — це цифрове растрове зображення.

Слово рендеринг в Україні вживають для вказування процесу візуалізації, що виконується за допомогою програмного забезпечення, а рендер — для позначення готового зображення, тобто як синоніми до словосполучень: комп’ютерна візуалізація — комп’ютерний рендеринг, візуалізований об’єкт — рендер.

Комп’ютерна візуалізація — один з найважливіших розділів в комп’ютерній графіці, і на практиці він найтіснішим чином пов’язаний з іншими. Для візуалізації створюються самостійні програмні пакети — рендери, поряд із інтеграцією їх з програмами тривимірного моделювання, анімації, відеомонтажу, 2D малювання та фоторедагування.

Corona (програмне забезпечення)

Corona – це набір для розробки програмного забезпечення, розроблений компанією Corona Labs Inc. в середині 2009 року, який дозволяє програмістам створювати 2D мобільні додатки для iOS, Android та Kindle, настільні додатки для Windows та OS X, а також підключені телевізійні програми для Apple TV, Fire ТБ та Android TV.

Для створення графічних додатків Corona використовує інтегрований Lua, розкладений поверх C / OpenGL. Програмне забезпечення має два режими роботи: Corona Simulator та Corona Native. За допомогою Corona Simulator програми створюються безпосередньо з Corona Simulator. Corona Native дозволяє інтегрувати свій код і активи Lua в проект Xcode або Android Studio, щоб створити додаток і включити в нього функції.

Історія

Уолтер Лу і Карлос Іказа розпочали роботу Ansca Mobile, пізніше перейменовану в Corona Labs, після від’їзду з Adobe в 2007 році. В Adobe, Лу був головним архітектором, що працював у команді Flash Lite, а Icaza – менеджер з інженерних технологій, відповідальний за створення мобільних флеш-версій. У червні 2009 року Ansca випустила перший бета-версію Corona SDK безкоштовно для раннього прийняття.
У грудні 2009 року Ansca запустила Corona SDK 1.0 для iPhone. Наступного лютого було випущено Corona SDK 1.1 з додатковими функціями.
У вересні 2010 року Ansca випустила версію 2.0 Corona SDK та додала Corona Game Edition. Версія 2.0 додала міжплатформенну підтримку iPad та Android, в той час як Game Edition додав двигун фізики та інші вдосконалені функції, спеціально спрямовані на розробку ігор.
У січні 2011 року Corona SDK була випущена для Windows XP та новіших версій, що дало розробникам можливість будувати додатки для Android на ПК.
У квітні 2012 року співзасновник і генеральний директор Icaza покинув Анску, а CTO Luh взяв на себе роль генерального директора. Незабаром, у червні 2012 року, Ansca змінила назву на Corona Labs. У серпні 2012 року Corona Labs анонсувала Enterprise Edition, яка додала нативну прив’язку для Objective-C.
У березні 2015 року під час GDC 2015 було оприлюднено повідомлення про те, що Corona SDK повністю безкоштовний і підтримуватиме цілі розгортання Windows та Mac OS X.
У листопаді 2015 року Corona Labs Inc. оголосила підтримку розробки tvOS для Apple TV.
У березні 2017 року Corona Labs була придбана Appodeal і оголосила, що версія Enterprise Corona також стане безкоштовною.
У червні 2017 року Corona Labs оголосила, що Підприємство було перейменовано на Corona Native, безкоштовне для всіх і включене як частина основного продукту.

Залишити відповідь

×

Привіт!

Клацніть нижче, щоб поспілкуватися на WhatsApp або надіслати нам електронний лист Контакти

× Чим я можу допомогти?